page_banner

nutizie

Aghju criatu dui figlioli, una varietà di tavulinu cumplementarii in casa, ùn ci hè un locu per mette, soprattuttu in l'ultimi anni, compru assai tavulinu di silicone per i zitelli, aghju una bona idea di cumu ghjudicà a qualità di silicone. tavulinu, cumu si pulizziari è mantene a tavola.

Parlendu di quale, a tavola di silicone hè solu emergente in questi anni, ma prestu, i mamme è i babbi cumprà platti di cena cumplementarii sò sceglienu silicone, perchè stu materiale silicone, sopratuttu adattatu per i zitelli per fà a tavola.

12 (1)

In cunfrontu cù ceramica, plastica, vasellame in acciaio inox, vasellame in silicone ùn hè micca tossicu è insapore, resistenza à alta temperatura, sterilizazione 240 ° ùn si deformerà, ma ancu resistenza à a temperatura bassa, -40 ° congelazione ùn durà micca, ma ancu resistente à caduta, u zitellu ùn hè micca a paura di mantene instabili o piace à cascà ciotola, hè cascatu ancu senza sonu, a mamma ùn hà micca tantu focu ......

Inoltre, u travagliu bè cù a temperatura di l'alimentariu, sia friddu o caldu, dopu à mette in ellu pò riduce u cambiamentu di temperatura, mentre chì blucca u trasferimentu di temperatura, per ùn lascià u zitellu brusgià.

12 (2)

Nanzu, ognunu usava tavola, hannu u so propriu inconvenienti, comu a ceramica facile à falà, plastica ùn hè altu temperatura, è diffarenza temperatura, l 'usu di un longu tempu facile à turnà giallu, azzaru inossidabile hè troppu slippery, è ùn pò esse caricatu cù elettroliti forti, faciuli à arruggini ......

E tavulinu di silicone pò naturalmente fà ventose, à u tavulinu pò esse piazzatu nantu à questu, per impediscenu i zitelli di chjappà nantu à i pasti, sta funzione hà catturatu i cori di parechji mamme è babbi.

12 (3)

Dopu avè acquistatu tavulinu di silicone, a prima volta prima di l'usu, hè megliu lavà cù l'acqua, perchè i prudutti di silicone cù un pocu di l'electricità statica, cusì in u prucessu di trasportu, pò esse coperto cù assai polvera, pudete aduprà un lavastoviglie di cuttuni relativamente morbidi o spugna di spugna per pulizziari, lavà asciuttu è mette in un locu ventilatu à asciucà, copre, per impediscenu di novu adsorbed particelle di polvera in l'aria.

In modu, di solitu lavamu i piatti deve esse piatti secchi o secchi prima di mette in l'armadiu, perchè si lasciate l'acqua, i microorganisimi cresceranu in l'internu.A tavula cumplementaria di u zitellu hè megliu cumprà quandu dumandate s'ellu ci hè una coperta di polvera, perchè l'adsorption di polvera hè una caratteristica di tutti i tavulini di silicone, per quessa hè assai necessariu di cumprà una tappa.

Dopu à u pastu abituale, u prucessu di lavaggio di piatti hè in realtà assai simplice, perchè a tavola di silicone ùn assorbe micca l'oliu, cusì una macchia d'oliu simplice cù un pocu risciacquatu d'acqua lavata.

12 (4)

Certi tavola di silicone usata per un bellu pezzu, si sentenu una strata di superficia appiccicosa, perchè ogni volta per lavà i piatti l'acqua risciacquare hè bona, ma assai tempu, perchè e molécule di silicone trà u spaziu ammucciatu in l'oliu, hè difficiule di fà. lavà.

È u silicone hè ancu divisu in silicone ordinariu è silicone di qualità alimentaria, u silicone ordinariu hè principarmenti utilizatu in altri prudutti, cum'è campi industriali è elettronichi, utilizendu materie prime di silicone trasluzente ordinariu è prucessu di vulcanizazione ordinariu.

A materia prima di gel di silice utilizata in silicone di platinu hè assai trasparente, è u prucessu di vulcanizazione usa l'agente vulcanizzante di platinu, cusì ùn ci sarà micca ingiallimentu è deformazione in l'usu à longu andà, è a prestazione di sicurezza hè più prominente, efficace è insapore, cù longa vita di serviziu è prestazioni eccezziunale.

Per prevene questu, spessu mette a tavola di silicone in l'acqua cù detergente per 10-30 minuti è poi lavate, è l'aghju disinfettatu regularmente, è hè faciule di disinfettà cù vapore è fogghiu in una pignatta.Certi casi anu sterilizzatori di buttiglia chì ponu esse sterilizzati UV, è i piatti di silicone ponu esse messi in sterilizazione.


Tempu di post: 16-mar-2022