page_banner

nutizie

A gomma hè un tipu di materiale di gomma molle chì tutti sapemu.Pò esse vistu in parechji ambienti industriali, èsiliconeè a gomma facenu parechji amichi ùn ponu micca identificà e so differenze, i laici spessu sbaglianu silicone per materiale di gomma, è u materiale di silicone veru serà sbagliatu per materiale di lattice, per ùn dì miccaqualità di siliconeè a diffarenza.Silicone hàqualità industriale, qualità alimentaria, gradu medicale, sapete a diffarenza trà elli ?
Siliconein tutti i colloids molle hè unu di i migliori materiali prestazione, hè più cumpleta in tutti l'aspettu di e caratteristiche di alta qualità, tanti industrii anu sceltu di usà cum'è u corpu principale o di ricambiu, ma simu difficiuli à aduprà u nudu. ochju per distingue i prudutti di silicone appartene à u materiale di silicone ordinariu o materiale di silicone di qualità alimentaria. Pudemu aduprà diverse cumpetenze per identificà, Per esempiu, quandu u pruduttu hè stesu è rimbalzatu, u silicone ordinariu apparisce nebbia bianca nantu à a superficia di l'allungamentu. puntu, mentri lusilicone di qualità alimentariaùn pruducerà micca un fenomenu di nebbia bianca quandu si stende.
Siliciuseguita da a combustione, a combustione di materiale di gel di silice ordinariu apparirà fumu biancu, particelle di polvere dopu a combustione di u produttu hè grande è faciule da rompe, èqualità alimentariagel di siliceCumpariscerà ancu stu fenominu, ma u polveru di gel di silice di qualità alimentaria serà bellu, è micca faciule da rompe, u tempu di combustione hè più longu di u gel di silice ordinariu.
Allora, quandu si tratta di identificà elli, pudete basualmente tirà nantu à a manu è dite se u pruduttu hè di qualità alimentaria o di qualità normale.Attualmente,materiali di silicone di qualità alimentariasò principalmente usati invitainduve ci hè più cuntattu cù ucorpuèpelle, cum'èutensili di cucina in silicone :lavà i guanti ,compartmentu di ghiaccio, spazzola per lavastoviglie. i bisogni di ogni ghjornu in silicone:tazza di caffè portale all'aperto, bollitore pieghevole, saccu di spiaggia prudutti di silicone per i zitelli:piatti di cena per i zitelli, bavagliu di manghjà siliconecusmetichiprudutti: ciotola di maschera facciale,ghjoculi di silicone

 


Tempu di Postu: Feb-09-2023