page_banner

nutizie

Per u travagliu di cucina di ogni ghjornu, hè necessariu di cumprà acucinacuscinetti di drenaggio in silicone.Micca solu pò esse usatu per mette i piatti, per drenà l'acqua, per evità i piatti umidi, risultatu in a crescita di bacteria.È di solitu lavà i vegetali, lavate i frutti pò esse usatu. Tappetino di drenaggio del rubinetto ihè un strumentu assai utile.

In quantu à a selezzione dicuscinettu di drenu di u rubinettu, i seguenti suggerimenti sò da sparte:

1. A selezzione di materiale, hè cunsigliatu di sceglie materiale di silicone di qualità alimentaria, dopu à tuttu, hè spessu in cuntattu cù materiali alimentari o piatti.

2. A taglia di l'scelta, secondu a scelta di u spaziu di cucina in casa, grande lavamanu sceglie un pad drain faucet più grande;se u spaziu hè chjucu, sceglite una piccula dimensione di stufa di drenu di u rubinettu, più risparmiu di spaziu.

3. Ucuscinetti di drenaggio in siliconedeve esse anti-skid.U cuscinettu di drenaje hè situatu nantu à u bancu di travagliu di a cucina, è ùn hè micca faciule per sbulicà cù l'acqua.

O1CN010um7UO1CNe8tS83zU_!!2929490069-0-cib

     

Invece di a tappa di u faucet metallicu, cunzidira à cumpràsilicone ftappeto di drenaggio aucet. Filtru d'acqua in siliconehè fattu di silicone di qualità alimentaria, assai sicuru è sanu, ùn arrughjerà micca.Pudete ancu mette i piatti lavati, ciotole è stoviglie nantu à una stufa di drenu per sguassà l'acqua in eccesso prima di mette in un armariu.

Pudete imaginà una bella matina, avete solu una tazza di caffè, mette a tazza di caffè lavata nantu à u tappettu di drenu di silicone, poi lavate un pocu di i vostri frutti preferiti, mette nantu à u tappettu di drenaje, vultate in cucina dopu l'eserciziu è manghja u fruttu, per chì l'acqua nantu à u fruttu ùn sia micca e mani è manichi.

Quandu ucuscinetti di drenaggio in siliconeapparisce in a vostra vita, ùn pudete micca spessu avvistu, perchè ùn hè micca un articulu particularmente evidenti, hè praticu, hè un bonu aiutu in a vostra vita.

Cuscinetti di drenaggio per rubinetti in siliconevene in parechji culori, pudete sceglie u culore chì ti piace.Grigiu, neru, aranciu, rossu, giallu, verde, etc. Hè prezzu, è pudete cumprà più stuoie di drenu.Cambia à i culori brillantistuoie di drenuin i ghjorni cattivi.Quandu l'umore hà bisognu à calmà in grisgiu è altri culori friddi dipad di drenaggio in silicone.

 

O1CN01S6zUa11CNe8ioB5dN_!!2929490069-0-cib


Tempu di post: May-06-2023